Zasady rezerwacji

Podczas rezerwacji wycieczki wymagane są dane każdego podróżnika (imię, nazwisko, data urodzenia, numer telefonu, adres email).

Nazwa firmy: WOWTRIP Sp. z O.O – zwany dalej “Organizator”

ALEJA JANA PAWŁA II 27/ 00-867 WARSZAWA

NIP 5272801685

Numer menedżera +48 534 419 992

Numer jest również powiązany z Telegram, WhatsApp.

Godziny pracy: PN – PT 09:00 – 21:00. SB – ND 10.30 – 18.00

WARUNKI PŁATNOŚCI

Zaliczka w wysokości do 50% ceny Imprezy w pln podanej w Umowie powinna być wpłacona na rzecz Organizatora do 30 dni przed dniem rozpoczęcia Imprezy:

w przypadku Umowy zawieranej na odległość – równocześnie z zawarciem Umowy (bezpośrednio za pośrednictwem strony internetowej Organizatora poprzez płatność w systemie PayU, BLIK lub kartą płatniczą) lub w ciągu 24h od momentu zawarcia Umowy w przypadku realizacji płatności przelewem bankowym na rachunek Organizatora wskazany w Umowie.
Przy obliczaniu powyższego 24-godzinnego terminu nie uwzględnia się dni ustawowo uznanych za wolne od pracy oraz sobót.

Cena imprezy turystycznej podana jest w opisie wycieczki wraz z dodatkowymi opłatami.

CENY OFERTY LAST MINUTE I PROMOCJI

1. Cena na zawartej Umowie jest wiążąca i Uczestnik nie ma prawa żądać obniżenia kosztów wycieczki jeśli przed lub po zawarciu Umowy z Uczestnikiem cena danej wycieczki została obniżona z powodu ofert last minute, kolejnej obniżki oferty last minute lub innych akcji promocyjnych prowadzonych przez Biuro.
2. Prezentowana cena poszczególnych usług (np. wyżywienia) jest aktualna w momencie zakupu Imprezy. W przypadku zakupu danych usług w późniejszym terminie cena może ulec zmianie.

Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia promocji na dowolny okres według własnego uznania.

REZYGNACJA Z IMPREZY LUB ZMIANA TERMINU

Rezygnacja (odstąpienie od Umowy)lub zmiana terminu Imprezy turystycznej (na termin dostępny w ofercie wowtrip.pl) przez Uczestnika wymaga pisemnego powiadomienia Organizatora w miejscu dokonania rezerwacji (Whatsaap, Email, Telegram i tp.)

Koszty odstąpienia od Umowy wynoszą:

– do 45 dni przed dniem wyjazdu – 15 % wpłaconej kwoty,
– od 44 do 31 dni przed dniem wyjazdu – 25 % wpłaconej kwoty,
– od 30 do 14 dni przed dniem wyjazdu – 50 % wpłaconej kwoty
– od 13 dni przed dniem wyjazdu lub później – 75 % wpłaconej kwoty.

Opłata za odstąpienie od Umowy w trakcie Imprezy turystycznej (przerwanie uczestnictwa lub odstąpienie od
Umowy po dacie rozpoczęcia imprezy) wynosi 100% ceny Imprezy.

ODWOŁANIE IMPREZY

1. Organizator może rozwiązać Umowę o udział w imprezie turystycznej i dokonać pełnego zwrotu Klientowi wpłat dokonanych
z tytułu Imprezy turystycznej, bez dodatkowego odszkodowania:
a) z powodu nie osiągnięcia zakładanego minimum grupy – w przypadku Imprez autokarowych minimum wynosi 30 osób, a
Uczestnik zostanie o tym powiadomiony w pierwszej kolejności telefonicznie i następnie innym dostępnym sposobem, np. na email lub za pośrednictwem  Whatsaap, Telegram nie później niż
b) – 20 dni przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni,
– 7 dni przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej trwającej 2-6 dni,
– 48 godzin przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni
c) jeżeli Organizator nie może zrealizować Umowy o udział w Imprezie turystycznej z powodu nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności i powiadomił podróżnego o rozwiązaniu Umowy o udział w Imprezie turystycznej niezwłocznie przed rozpoczęciem Imprezy turystycznej.

REZERWACJA MIEJSC

Miejsca w autobusie nie są numerowane, a przydział następuje wg kolejki podczas zbiórki.
Mżesz również zarezerwować dowolne miejsce w autobusie. Rezerwacja miejsca kosztuje dodatkowo 25 złotych od osoby.
Rezerwacja miejsca oznacza jakiekolwiek życzenie zajęcia miejsca (nawet bez określenia rzędu). Czyli jeśli wolisz siedzieć z przodu lub tyłu autobusu, przy oknie lub przejściu, razem z rodziną lub przyjaciółmi – to wszystko rezerwacja miejsc.

RAPORT FOTOGRAFICZNY Z WAKACJI!

Zdjęcia są publikowane na naszej stronie Facebook w ciągu 7-10 dni roboczych po zakończeniu wycieczki (bez uwzględnienia dni wolnych) oraz w naszej galerii zdjęć (w dobrej jakości).

ZALICZKA

Wysyłając zaliczkę na nasze konto, automatycznie zgadzasz się z warunkami rezerwacji.

Numer konta jest wysyłany w wiadomości prywatne podczas rezerwacji.

DOKUMENTY POTRZEBNE DO PODRÓŻOWANIA

  • OBYWATELE UE

     – Ważny paszport lub dowód osobisty. Jeśli wyjeżdżasz poza Unię Europejską — musisz mieć paszport.

     – Dziecko musi mieć własny paszport lub dowód osobisty.

    Do podróżowania w obrębie Unii nie są potrzebne wizy. Dzięki przepisom Schengen, które stanowią część prawa UE, większość państw unijnych zniosła kontrole na swoich granicach. Islandia, Liechtenstein, Norwegia i Szwajcaria są również członkami strefy Schengen, choć nie należą do UE. 

    Kontrole na granicach wewnętrznych mogą zostać wyjątkowo wprowadzone na określony czas w przypadku poważnego zagrożenia dla bezpieczeństwa wewnętrznego.

    Podczas podróży do państw UE nienależących do strefy Schengen należy okazać ważny paszport lub dowód tożsamości.

    Podróżując po UE, należy mieć przy sobie paszport lub dowód osobisty, ponieważ może on być wymagany do celów identyfikacji lub ze względów bezpieczeństwa. Jedynym ważnym dokumentem tożsamości jest dokument wydany przez organy krajowe.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj 

    OBYWATELE SPOZA UE

    Uwaga: obywatele Islandii, Liechtensteinu, Norwegii i Szwajcarii są traktowani jak obywatele UE na potrzeby podróży i wjazdu do krajów UE, ponieważ wyżej wymienione cztery kraje należą do strefy Schengen.

     – paszport + wiza

     – paszport + karta pobytu

     – biometryczny paszport i dni bezwizowe

     – dla osób, które przekroczyły granicę po 24.02.2022 i bezwizowe dni się skończyły, wymagana jest rejestracja w aplikacji Diia.pl. Tutaj więcej informacji (Dla  osób z Ukrainy)

RABATY

  • -10% dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat
  • -10% dla stałych klientów od 3 wycieczki
  • -50% zniżki przy rezerwacji 5 miejsc dla osoby rezerwującej
  • -100% zniżki przy rezerwacji 10 miejsc dla osoby rezerwującej.

Rabaty obowiązują tylko dla wycieczek jednodniowych, w kwocie opłaty w złotówkach i nie łączą się między sobą.

REKLAMACJE

  1. Klient jest zobowiązany do współdziałania przy należytym wykonywaniu Umowy, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Klienta w trakcie trwania Imprezy turystycznej wadliwego wykonania Umowy, Klient powinien niezwłocznie zawiadomić o tym przedstawiciela Organizatora (pilota) w miejscu powstania zdarzenia, lub w przypadku braku możliwości poinformowania przedstawiciela, bezpośrednio centralę Organizatora celem umożliwienia usunięcia niezgodności na miejscu.
  2. Niezależnie od zawiadomienia Organizatora o wadach Imprezy, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej listem poleconym (nie faxem i nie e-mailem) wysłanym na adres siedziby Organizatora (Warszawa, al. Jana Pawła II – 27. Kod pocztowy 00-867)
  3. Reklamacja winna zawierać dokładne oznaczenie Imprezy, której dotyczy w tym przynajmniej dane osób ją wnoszących, numer Imprezy oraz opis stanu faktycznego, a także w miarę możliwości dokument potwierdzający zawarcie Umowy, dokumentację fotograficzną itp.
  4. Podstawą reklamacji nie mogą być okoliczności, za które biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w trakcie Imprezy, z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora lub w przypadku niestawienia się na wyznaczoną zbiórkę w dniu wyjazdu.
  5. Odpowiedź na reklamację nastąpi do 30 dni od daty otrzymania lista poleconego.