fbpx

Blog

Pytania / Odpowiedzi

Znajdź odpowiedź

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, możesz zadzwonić do nas pod numer +48 534 419 992 lub skontaktować się z nami w dowolnym momencie pod adresem biuro.wowtrip@gmail.com.

Informacje o wycieczkach

1. Napisz do nas w mediach społecznościowych:

Lub w dowolnym z trzech komunikatorów (Telegram / WhatsApp), które są przypisane do numeru +48 534 419 992

2. Po tym, jak menedżer odpowie, prosimy przesłać nam dane każdego uczestnika podróży (imię, nazwisko), numer telefonu i datę urodzenia (dzień.miesiąc.rok). Prosimy także o podanie miasta wyjazdu.

3. Po zaakceptowaniu przez menedżera rezerwacji na wycieczkę – należy wpłacić zaliczkę zgodnie z przesłanymi danymi.

4. Po dokonaniu wpłaceniu zaliczki wycieczka zostanie zarezerwowana.

Zgodnie z naszymi zasadami rezerwacji, zaliczkę za jednodniową wycieczkę można zwrócić nie później niż na 14 dni przed datą wyjazdu. W przypadku wycieczek z noclegiem zaliczka nie jest zwracana.

Wszystkie miejsca zbiórki są podane w naszych programach wycieczek lub można się z nimi zapoznać w sekcji Miejsca zbiórek.

  • Czas wyjazdu z Polski może nieznacznie się różnić (do 1 godziny).

  • W programie mogą wystąpić opóźnienia w przyjeździe i wyjeździe na powrót do Polski z powodu nieprzewidywalnych sytuacji (korki, awarie drogowe, prace naprawcze), za które firma nie ponosi odpowiedzialności.

Płatności, rabaty i promocje

Zaliczka jest obowiązkowa w każdej wycieczce. Bez zaliczki miejsce dla turysty nie zostanie zarezerwowane. Wysokość zaliczki waha się od 100 do 500 złotych w zależności od kosztu wycieczki.

Wszystkie szczegóły dotyczące zaliczki oraz dane do przelewu są przesyłane przez menedżera w prywatnych wiadomościach po rezerwacji  miejsca przez turystę.

Nie zawsze są wolne miejsca na wycieczki. Przy potwierdzaniu rezerwacji menedżer sprawdza dostępność miejsc. Twoja zaliczka może zostać zagubiona w dziesiątkach innych.

Tak, w naszej firmie istnieje system rabatowy. Szczegóły można znaleźć w sekcji Zasady rezerwacji.

Podczas wycieczki grupowej z przewodnikiem – wszystkie zdjęcia od naszego fotografa są już wliczone w cenę wycieczki. Jeśli jednak chcesz zamówić indywidualną sesję zdjęciową od naszego fotografa po wycieczce (w wolnym czasie) – cena za usługę oraz wszystkie warunki jej wykonania są omawiane osobiście z fotografem. Firma nie działa jako pośrednik w tym przypadku.

Dokumenty

OBYWATELE UE

– Ważny paszport lub dowód osobisty. Jeśli wyjeżdżasz poza Unię Europejską — musisz mieć paszport.

– Dziecko musi mieć własny paszport lub dowód osobisty.

OBYWATELE SPOZA UE

Uwaga: obywatele Islandii, Liechtensteinu, Norwegii i Szwajcarii są traktowani jak obywatele UE na potrzeby podróży i wjazdu do krajów UE, ponieważ wyżej wymienione cztery kraje należą do strefy Schengen.

– paszport + wiza

– paszport + karta pobytu

– biometryczny paszport i dni bezwizowe

– dla osób, które przekroczyły granicę po 24.02.2022 i bezwizowe dni się skończyły, wymagana jest rejestracja w aplikacji Diia.pl. Tutaj więcej informacji

Możesz opisać swoją sytuację menedżerowi, on postara się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli sytuacja będzie niejednoznaczna, możesz skontaktować się ze Strażą Graniczną w celu uzyskania odpowiedzi.

Login

WOWTRIP – польский туристический оператор, работаем с начала 2017 года. За более чем 5 лет работы организовали  700+ туров из разных городов Польши. Нашими услугами воспользовались более 36 000 человек.

Viber / WhatsApp / Telegram

Email